Tuesday, June 9, 2009

klik!klik!!..NO FLASH PLEASE!!!ngeee....

19 comments:

idmalina mohamad ideris said...

uih...pose vogue gituuhhh...kelaaazz....

Haddy Haswyra said...

nampak labuh dibawah jer yer..hehehe..xcomel la

azryna abdul said...

halooo kak myza..
posing sakan dia yer...
chantek2..nmpk langsing gitu....
.

amyza aznan said...

idmalina amboiii syg nyer kt mawi hiihhihi

amyza aznan said...

haddy tolong potongkan skit hihhihihiihihi

amyza aznan said...

azryna...ni tgh diet lagi ni..
allmaklumlaaa yg numbr dua tu ikut tingkap!!!hihiihi

Anonymous said...

Kenapa kain akak ada stain,basah kena air ke?

amyza aznan said...

ntah kena apa ntah...makn mcm budak kecitttt!!hahahha

yusella said...

haii kak amyza...

cantiklh akk...nmpk seksa gituuuu kn...hehehheeee

Joel said...

cantik...cam anak dara..hehehehe

Watie Aziz said...

amyza,
u look so gorgeous in that dress lah ..suka sesangat tgk..cantik2 ..mesti hubby u tak pandang org lain dah ..heheh...serius lawa .i pun suka ..:)

ha ..citer pasal hubby nih .memang patut pun u pertahankan hak u dulu ..i sokong sesangat ..kalau aku pun, mmg aku pijak perut pompuan tuh..silap2 ngan perut laki aku sekali kena ..hahahaha....

dulu me wat praktikal kat PETRONAS jugak...rindu la, lama tak ke sana ..:) btw, u & hubby still dance together tak? heheh..amalkan selalu ..gerenti kurus !!

D'Rimba said...

Semalam di Istana Budaya Acara Baca Puisi Utusan golongan pelakon mahupun penyanyi tidak berapa ramai yang hadir memberi sokongan padu dalam dunia sastera dan bahasa Melayu tanah air. Cukup mengecewakan.

DatinDiaries said...

wow..makin mengancam la..hehe

Sutera Kasih said...

makin vouge la ko nie..aku ngn zam yg makin tembam..

izzah aziz said...

kak amyza cantek pkai bju tu
nmpk cam ank dara =)

pnaz0103 said...

i think its not suit with you..
yes..its nice..
tapi agak x sopan kowt..

pnaz0103 said...

i think its not suit with u..
yes.. its nice..
tapi xsopan kowt..

Anonymous said...

hi there..
leh minta contact number esham make up artis tu taks?
ur make up lawo, nmpak berseri yet so natural..

tp kalu bukan artis, dia sudi ke kalu kita panggey utk dimekapkan eyh?

myza said...

i love this picts of u..u look fantastic four la kak myza-mmg anggun!!