Sunday, June 7, 2009

DESIGNER MALAYSIA YG HEBAT!!!

A TOUCH FROM KHAIRI SUFI.....FOR ME AND JACLYN VICTOR

WITH THE FAMOUS AMOS DESIGNER...HATTA DOLMAT.....

GORGEOUS AND CAPTIVATING...WITH KHAIRI SUFI...wink wink.....
I LOVE HIS TOUCH...

YUHUUUUU...ALOOOOOOO

Seronok dpt melaram dgn rekaan designer tersohor mohor kat malaysia ni.kalau bukan sebab aku tercalon TOP 5.ANUGERAH PELAKON KOMEDI WANITA POPULAR ABP/BH haritu,confirm tak merasa nak pakai baju ciptaan diorng ni....hihiihihhi aku bukan nye NASHA AZIZ,favourite artist HATTA DOLMAT..ihihihiihihihii.....tak sangka plak aku KHAIRI SUFI memahami sngt taste aku,sepanjang aku melaram baju KHAIRI SUFI ni,tak menang tangan terima ucapan tahniah ni,BUKAN TAHNIAH pasal MENANG AWARD,tapi tahniah baju tu cantik!!hahahahahhahahha....jadilaaaaa....

Aku nak ckp pasal make up plak,mula2 aku jumpa budak ni,ESHAM nama dia.....aku tak confident...lps sekali dia pegang muka aku...berkali2 plak aku nak swuh dia make up kan aku...sbb his touch memang KEBABOOOOOOMMMMM!!!pandai dia blend make up,rambut,mood.... ishhh..pendek kata..SUPERB!!aku rasa HEBAT sngt dgn sentuhan ESHAM!!txs esham.patut la mas idayu,elyana,dynaz,sheila rusly,yg teramat cerewet bab2 make up ni sayang kt ko...

19 comments:

Wan n Syuk said...

u look so beautiful in that dress sis..
memang sesuai dengan sis..
n sis pun nampak selesa bila gayakan pakaian 2..
nanti leh ar wan minx dia buatkan baju pengantin..
untuk wan n bakal anak pmpn sis..
hahahaha(^_^)
mesti meletup..

cj7 said...

cun.

Haddy Haswyra said...

hm..molek ka gitu

My Reality and Fantasy Journey said...

woohoooo, melarammm sakannnnn, best aihhh, innciikkkk, mau pinjammm itu bajuuu mau melarammmmm jugak ada boleyyy kaaa tambhiiii? ngeh ngeh ngehhh

Unknown said...

kelassss body lawa pakai apa pun lawa....i like...

D'Rimba said...

Perasan tak muka ngan badan nampak sangat perbezaan. Huhuhu..........Tak sekatala kak....

@LiYaNNuaR ツ said...

tahniah coz tpilih antara yg tpilih...

lucky said...

lawaaa...... :)

Anonymous said...

pergh..melotop!

Hatta Dolmat said...

malam tuh kakak ku memang melethop kebabo!

huhuhuhu..

seronok kan?

mizz u sista!

khairie sufi memang bergaya!


tq pic kite tuh ..muakhsxx..

Anonymous said...

akakkkkk...body mantap tuh, walaopon da terberanak..ekekkekeke kekal kan BODY..kehkeh

Neeza.Areef said...

sehati berdansa la skali

amyza aznan said...

neeza rindu nak sehati bardansa hihihiihihihi

amyza aznan said...

diah...
walaupunnnnn kannnnnnnnnnnn hahahhah

Anonymous said...

kalu dah cantik tu pakai perr pun cantik.....

Suka ngan akak sebab akak ni bESH...muahamuahamuah

amyza aznan said...

ASMADEYA...MEKACIH ATAS PUJI PUJIAN ITUWW...TERMALU I

Kakda said...

you nampak anggun sekali

Anonymous said...

smpah..kakak cntik ar...

Anonymous said...

smpah..kakak cntik ar...